sobota, 2 marca 2013

Arrival part 1

Ta, 
wiem, 
tego posta miałam napisać tydzień temu.
Ale wszystkie zdjęcia wylądowały na kompie mojej siotry i nie miałam do nich dostępu...
Więc czas na arrival w postaci fotostory! ^^

Przepraszam za jakość. >.<

-------------------------------------------------



- Halo, jest tu ktoś?!


- Wydaje mi się, czy...


 
- Emm, przepraszam...


- Wiecie może, gdzie jest Chloe?


- Jak mogłybyśmy nie wiedzieć?
- Zaprowadzimy Cię, jeśli chcesz!


- Po dłuższym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że jednak nie potrzebuję pomocy...


- Och, przecież nic złego Ci nie zrobimy!


- Nie powinnaś być sama w miejscu, którego nie znasz...


- Poza tym, może złapać Cię ten straszny potwór!


- Jedyna potwory, jakie tu są, to Wy!
Zostawcie mnie!
- Będziesz tego żałować...


- Wreszcie trochę spokoju...
Ale wciąż nie wiem, gdzie jestem!
- Mrrrrau!


- Co to było...? 


CDN







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :3