środa, 23 stycznia 2013

Balkonowa 'sesja'

Ostatnio słońce ciutkę przedarło się przez chmury,
więc wymyło mnie na balkon. ;3

Ale najpierw kilka zdjęć samej Chloe:



Spodobał mi się efekt winietowania,
więc dzisiaj wszystkie zdjęcia z tym filtrem.


Kocham jej wielkie usta. ♥




To ta ohydna bluzka. ;d
Widać nić. >,<



A teraz już balkon + śnieg. ;3






Wiem, 
jej buty są brudne... ._.
 


- Chloe, co Ty tam znowu znalazłaś?


- Sedes moich rozmiarów!
- Z napisem 'palenie jest do dupy'?


- No co?
Przynajmniej jest oryginalny...
- Wiesz, wydaje mi się, że to...


- To sedes i kropka!
- Otwórz go... ._.


- Co tu robią papierosy?
- To jest popielniczka... >,<


- Od kiedy Ty palisz?
- Nie palę, to dla gości... -,-
(wszyscy moi dziadkowie palą i 1 babcia)


- Co nie zmienia faktu, że mogłabyś tu posprzątać.
- Nie narzekaj.
(nie patrzymy na moją rękę)


- Dobra, idę dalej zwiedzać.







Fotka z cyklu 'tak to wygląda' :



- Ale fajna barierka...
Mogłabym leżeć tu cały dzień i oglądać jak śnieg pada. ♥
- Uważaj, bo spadniesz.


- Niby gdzie?
- Popatrz w dół...


- Oł maj got, jak tu jest wysoko... 
- No wow.


I jeszcze jedno zdjęcie,
które zgłaszam na konkurs u Shareen. ;3




Wkrótce dodam post z cudeńkami,
jakie mi babcia (xD) przyniosła. 

Czekać grzecznie, 
Cookie! -_-

3 komentarze:

  1. też cie kocham <3 A co do czekania... Jak piszesz post godzine to potem nie nażekaj, że się dre na fb -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo musiałam zdjęcia obrobić, a Ty się czepiasz. >,<

    OdpowiedzUsuń
  3. przerabiała ją tak że się na mnie darła xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :3