poniedziałek, 7 stycznia 2013

Tam, tam, dam, Dal...

Taaa, 
wiem, 
miałam napisać o maszynie,
nowych rajtuzach i innych duperelach. >,<
Ale niestety muszę zrobić pracę z religii,
więc od 2 godzin ślęczę nad kartką...
Dlatego szybki post. :3

Do Cookie jutro przyjdzie Ciel! *-*
Z tej okazji uszyłam trochę trochę nowych rajtuzów,
których tradycyjnie nie pokażę przez brak światła.
Wieeeem,
leń ze mnie.

Z Cookie umówiłyśmy się również, 
że gdy na rynek wejdzie Isul Nekoneko Maomao,
to razem go zamówimy.
To ten panicz:





I kolejna nowinka,
o której Cookie wyjątkowo nie wie, 
gdyż stało się to przed chwilą...
Moją 3 lalką (po Nanette i Maomao) będzie...
Dal Chibi Risa!

Za bardzo wychodzę w przyszłość...
Ale przynajmniej mam cel (a raczej 3) na ten rok, 
więc dobrze jest. ;p


Czekajcie cierpliwie na bardziej wyczerpującego posta. ; )

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. :3