czwartek, 27 grudnia 2012

Duuużo spraw

Na początku ogromnie przepraszam,
że nie napisałam tego postu w poniedziałek lub we wtorek.
Te święta były strasznie zabiegane, 
nawet nie miałam czasu, 
żeby zajrzeć na blogi,
a co dopiero napisać posta.

Po pierwsze,
mam maszynę! *,*
Jest cudowna,
prosta w obsłudze,
przenośna... ♥
Niestety nie będzie zdjęć,
ponieważ teraz jest złe światło,
a wcześniej nie mogłam ich zrobić.
To Łucznik 2014 Ewa.
Oto zdjęcie ze strony sprzedawcy:
 Polecam! 

Druga sprawa.
Na PS doszło ostatnio sporo nowych modeli.
Nie wiem,
jak Was,
ale mnie urzekł Taeyang hide Psyence oraz Pullip eclipce Aurora.
Cudni są. <3

Pooo trzecie.
Wie ktoś może, 
jaki Pullip jest na tych zdjęciach?
Wiem,
ciuszki cudne. 

Strasznie mi się podoba, 
a nie wiem,
jaki to model. :C

No i ostatnia sprawa.
Kiedy Nanette będzie do kupienia?! ._.


Ehh,
chyba się nie doczekam...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :3