wtorek, 11 grudnia 2012

Kilka nowinek ze świata plastików

Na początek chciałabym przeprosić za moją nieobecność.
Złapało mnie przeziębienie, 
potem zapalenie ucha i znowu przeziębienie. >,<
Blogi regularnie odwiedzałam, 
ale nie miałam czasu, 
żeby pisać jakieś logiczne komentarze,
więc wkrótce nadrobię zaległości.
Ale przejdźmy do sedna sprawy.

Weszłam dzisiaj na stronę Groove Inc.
(gdyby ktoś nie wiedział - ta firma sprzedaje pullipy, dale etc.),
która niestety jest po japońsku,
i moim oczom ukazał się nagłówek, 
w którym napisane było,
że lalki karnawałowe będę wprowadzone na rynek od
16 grudnia!
Karnawałowe, czyli TokiDoki, Rche itp.
To już tylko 5 dni! *,*

A drugą nowinką jest to,
że wiem,
jakie lalki będą w 2013!
To znaczy, wiem jak wyglądają...
Radujcie się!

(Ake)

(Kuroitenshi)

(Kanihoru)



(Hiroko)






(Lien)






Czyż oni nie są cudowni?
I poprzedzam pytania...
To w nawiasach to są chyba ich imiona (nazwy),
ponieważ gdy je zapisywałam,
to miały taką nazwę.

A resztę tego, 
co znalazłam wstawię w ciągu kilku najbliższych dni. ; )



Tum, tum, tum...


P.S. Nie chwaląc się,
mam wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie Ortograficznym
oraz tytuł Eksperta Ortografii. 
Huhuhu. ^-^

2 komentarze:

  1. po pierwsze- ta jasne przeziębienie! Miałaś cały weekend kłamco >.< A po drugie- musiałaś? Teraz mam w planie wydać w przyszłym roku ok \tysiaka, a jak wiesz NIE MAM TYLE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuu... zakochałam się....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :3